Logo akce

Víkendovka

Víkendovka

kvě.10
08:00

Trénink | Inline bruslení

1. Bruslařský klub Buď INline Ostrava

Akce již skončila
Thomayerova, 703 00 Ostrava-Vítkovice, Czechia
Sportoviště:
Sareza - In-line park
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

neděle 10. 5. 2020 v 08:00

Konec: neděle 10. 5. 2020 v 09:30

Informace

Víkendovka pro děti neboli neděle na kolečkách je aktivita určená dětem nejen z bruslařského klubu 1. BK Buď INline Ostrava pravidelně co druhou neděli v měsíci. Hoďka a půl zábavy na kolečkách pod vedením zkušených a přátelských instruktorů doslova za hubičku. Nemáš brusle, chrániče nebo helmu? Nevadí, u nás si můžeš zapůjčit veškeré vybavení. Bruslíme na inline parku SAREZA u Ferony nebo v Trojhalí Karolina, záleží na ročním období a počasí. 

Kontakty

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.